هم زمان با هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ هم زمان با هفته دولت نشست بررسی مشکلات روستای خشک آباد شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولین ادارات، اعضای شورای اسلامی روستای خشک آباد و اقشار مختلف مردم در مسجد این روستا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی روستای خشک آباد به بیان مشکلات خود از جمله لایروبی قنوات،ایجاد اشتغال پایدار برای رفع بیکاری جوانان و جلوگیری مهاجرت از روستا،تامین زیرساخت های لازم برای زمین های واگذار شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری را برای رفع موارد مطرح شده را خواستار شدند.

در ادامه هر یک مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این نشست اظهار داشت:سعی داریم با حضور در مناطق روستایی و بررسی از نزدیک مسائل و مشکلات این مناطق با حضور مسئولین شهرستان ، نسبت به رفع این مشکلات تا حد امکان ،اقدامات لازم را به عمل آوریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت با اشاره به خسارت بارش های بهاره به قنوات این شهرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان تفت حدود 1200 رشته قنات وجود دارد که با بارش های ابتدای سال حدود 280 میلیارد ریال به قنوات خسارت وارد شده و اقدامات اولیه برای ثبت خسارت در سامانه سجاد صورت گرفته و امید است با تخصیص اعتبار مرمت این قنوات در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای در دستور کار دولت قرار گرفته است تصریح نمود:با همکاری جهادکشاورزی باید کشت های نوین و کم آب خواه جایگزین کشت های سنتی شود و دولت آمادگی همکاری با کشاورزان به منظور توسعه کشت گلخانه ای و کم آبخواه را دارد.