با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نشست بررسی مشکلات روستای شریف‌آباد اردان با حضور "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، "علی احمدیان" بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا برگزار شد.

در ابتدای این نشست دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای شریف‌آباد اردان به بیان مشکلات این روستا ازجمله لایروبی قنوات، بهسازی راه دسترسی به روستا، تخصیص اعتبار برای تکمیل پارک روستا، تخصیص اعتبار برای جبران خسارت در مناطق استقرار معادن و اعطای تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری برای رفع مشکلات را خواستار شدند.

در ادامه با حضور مسئولین ادارات شهرستان مسائل و مشکلات مطرح‌شده در این جلسه بررسی شد و سرپرست فرمانداری شهرستان قول مساعد به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات داد.

"علیرضا نوکار" پیرامون مسئله اختصاص یک از درصد از فروش معادن برای جبران خسارت در مناطق استقرار معادن اظهار داشت: خوشبختانه قانون تخصیص یک درصد اعتبار فروش معادن در مجلس شورای اسلامی تصویب و با ابلاغ آیین‌نامه اجرایی آن در آینده‌ی نزدیک بخشی از مشکلات روستاهای مجاور معادن در این مناطق رفع خواهد شد.

روستای شریف‌آباد اردان در دهستان دهشیر و بخش مرکزی شهرستان تفت قرار دارد.