به مناسبت روزملی شوراها؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"کمال دهقانی فیروزآبادی" نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: با حضور در روستاهای مختلف شهرستان تفت متوجه شدم دغدغه اصلی مردم این شهرستان تأمین آب آشامیدنی است و در این راستا اقدامات قابل‌توجهی صورت گرفته است و به‌زودی پروژه بزرگ آب‌رسانی در شهرستان تفت که بزرگ‌ترین پروژه عمرانی در سطح استان یزد است شروع خواهد شد.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا باید طبق قانون و مقررات عمل نمایند و در صورت بروز تخلف و اقدامات غیرقانونی رسیدگی به تخلفات باید بر اساس مقررات صورت گیرد.
دهقانی فیروزآبادی به اصلاح قانون وصول عوارض معادن اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۸ میلیارد تومان در قانون لحاظ شده بود که امسال به ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید و این امر مختص چهار، پنج استان است و به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اعلام می‌کنم اولویت اول من وصول یک درصد عوارض فروش معادن و صنایع معدنی است.
"کمال دهقانی فیروزآبادی" خاطرنشان کرد: برای توسعه شهرستان در کنار مقوله گردشگری باید راه‌اندازی صنایع پاک را نیز دنبال نمود و از اخذ مجوزهای بی‌رویه معادن در منطقه شیرکوه جلوگیری کرد.
"محمد محامدی" نیز در این نشست ضمن تبریک روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تفت گفت: یکی از وظایف اصلی شوراها در قانون اساسی مدیریت در امور شهری و روستایی است و باید با برنامه‌ریزی مناسب این وظیفه به‌خوبی در سطح شهر و روستاهای شهرستان اجرایی شود.
فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در همکاری با شورای مدیریت بحران شهرستان تصریح نمود: در بارندگی‌های ابتدای سال با همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات مناسبی در جهت مدیریت سیلاب و روان آب‌ها برای جلوگیری از خسارت صورت گرفت و شاهد خسارت بزرگی در شهرستان نبودیم.
وی در ادامه افزود: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و دهیاران خسارت سیل، روان آب و طوفان جمع‌بندی و به مدیریت بحران استان ارائه شد و پیگیر جذب اعتبار برای جبران این خسارت هستیم.