فرماندار شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تفت و میبد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان تفت برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: مهم‌ترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار است و این نمایندگان به‌دوراز هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

نوکار افزود: باید تمام وظایف و قوانین مرتبط با نمایندگان فرماندار مطالعه شود تا نمایندگان در زمان انتخابات، برای پاسخ‌گویی به‌تمامی مسائل آمادگی لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: نمایندگان فرماندار درنهایت اصل بی‌طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود: حفاظت از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

وی از آمادگی کامل شهرستان تفت برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه این انتخابات فراهم‌شده است و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

فرماندار تفت بیان داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نماد مردم‌سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است که نشان‌دهنده جمهوریت نظام است و برگزاری انتخابات سالم با مشارکت گسترده مردم، موجب تقویت امنیت ملی است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده پایبندی و علاقه بی‌نظیر مردم به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است که موجب عزت نظام در دنیا خواهد شد.

در این جلسه "علیرضا شبانی"رئیس هیئت نظارت شهرستان تفت نکاتی پیرامون برگزاری انتخابات متذکر و در ادامه"علی احمدیان" رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تفت به‌عنوان مدرس این دوره توضیحات لازم را ارائه نمود.