سرپرست فرمانداری تفت:

هدیه آرامش به جامعه با تلاش نیروهای خدوم انتظامی

سرپرست فرمانداری تفت در مراسم تقدیر از تلاش‌ نیروهای انتظامی در راستای دستگیری سارقان تجهیزات برق گفت: هدیه آرامش به جامعه با تلاش‌ نیروهای انتظامی صورت می‌گیرد و این نیروهای خدوم عاشقانه و بدون هیچ چشمداشت مالی در راستای امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در مراسمی با حضور "محمد دهشیری"سرپرست فرمانداری تفت و مسئولان استانی و شهرستانی شرکت توزیع برق از خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی در برخورد و دستگیری سارقان تجهیزات برق قدردانی شد.

"محمد دهشیری" در این مراسم به تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در شهرستان تقدیر نمود و خاطرنشان کرد: تمام تلاش نیروهای انتظامی برقراری امنیت و آسایش در جامعه است و نیروهای خدوم انتظامی آسایش خود را وقف مردم کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: نیروی انتظامی هر جا که نیاز به برقراری نظم و امنیت است حضور پررنگی داشته است و در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی شاهد حضور نیروهای انتظامی درصحنه هستیم.

دهشیری تصریح نمود: ییلاقی بودن شهرستان تفت باعث شده در مدت‌زمان کوتاهی حجم انبوهی از جمعیت وارد شهرستان شود و همین جمعیت در بازه زمانی کوتاه خواستار خروج از شهرستان هستند و با توجه به اینکه اکثر جاده‌های مواصلاتی شهرستان روستایی است با تلاش نیروهای انتظامی ترافیک موجود در این ایام تسهیل می‌شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان تفت ادامه داد: کنترل مسائل و هنجارهای اجتماعی و برقراری آرامش در راستای فراهم نمودن موقعیت مناسب برای تفریح مردم ازجمله خدمات دیگری است که نیروهای انتظامی به‌خوبی در انجام آن در این شهرستان موفق هستند.

دهشیری افزود: هدیه آرامش به جامعه با تلاش‌های نیروهای انتظامی صورت می‌گیرد و نیروهای انتظامی عاشقانه و بدون هیچ چشمداشت مالی در راستای امنیت و آرامش جامعه گام برمی‌دارند.

سرپرست فرمانداری تفت در پایان گفت: به نمایندگی از مردم شهرستان تفت از تلاش نیروهای خدوم نیروی انتظامی در راستای دستگیری سارقان تجهیزات برقی تقدیر و تشکر می‌کنم.