به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت الاسلام علی محمد گلوردی"امام جمعه تفت ، "علیرضا نوکار"فرماندار، "وحید فتوحی" شهردار تفت و جمعی از اعضای شورای تامین شهرستان تفت با حضور در جمع نمازگزاران مهمان شهر انصار تفت ضمن تبریک عید سعید فطر ، حادثه تروریستی اخیر در افغانستان را محکوم و با افغانه ساکن در این مهمان شهر اظهار هم دردی نمودند.

حجت‌الاسلام گلوردی در جمع نمازگزاران افغان مقیم مهمان شهر انصار تفت با محکوم نمودن حادثه تروریستی اخیر در کشور افغانستان خاطرنشان کرد: جنایات اخیر در افغانستان به دلیل حضور بیست‌ساله آمریکایی‌ها در این کشور مظلوم است.

امام‌جمعه شهر تفت با تسلیت به بازماندگان این حادثه تروریستی اظهار داشت: در دو حادثه اخیر در افغانستان شاهدیم دانشجویان و دانش آموزان افغانی قربانی متجاوزین استکبار جهانی و دست‌نشانده آنان در سرزمین افغانستان شده‌اند و این حوادث داغ بزرگی بر دل خانواده این عزیزان و سایر آزاد اندیشان جهان گذاشته است.

وی به اتحاد بین شیعه و سنی اشاره و بیان داشت: امام خمینی(ره) از حدود چهل سال پیش بابیان موضوع وحدت بین شیعه و سنی خواستار زندگی مسالمت‌آمیز بین این دو گروه مسلمان زیر پرچم اسلام ناب محمدی(ص) شده است و استکبار جهانی به شیوه‌های مختلف در حال سنگ‌اندازی برای به هم خوردن این وحدت است.

امام‌جمعه تفت ادامه داد: نمونه این وحدت شیعه و سنی حضور اتباع افغان در نقاط مختلف ایران اسلامی وزندگی مسالمت‌آمیز در ایران است که در شهرستان تفت نیز این موضوع را شاهد هستیم و حضور مسئولان شهرستان در بین شما برای عرض تسلیت به خاطر این حادثه تلخ است.