فرماندار شهرستان تفت:

همکاری بین دستگاه‌ها و مردم در راستای برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه بصیرت

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه، دهه بصیرت، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت‌الله مصباح یزدی بر همکاری بین دستگاهی و استفاده از پتانسیل مردمی بر برگزاری باشکوه هر چه بیشتر این مراسم‌ها تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه، دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در فرمانداری تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در این مراسم به اهمیت روز 9 دی اشاره و بیان داشت: یوم‌الله 9 دی یک روز بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و باید با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌ای درخورشان این روز در شهرستان برگزار شود.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: در روز 9 دی‌ماه 1388 مردم ایران اسلامی بر میثاق خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید نموده و با حضور خود در میدان به شرارت‌های هفت‌ماهه فتنه گران و استکبار جهانی پایان دادند و نهم دی‌ماه در تاریخ ماندگار شد.

امام‌جمعه تفت به سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره و افزود: شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از حوادث بزرگ تاریخ جهان است و باید در سالگرد شهادتش، مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان یک الگو به مردم معرفی شود.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: قدرت، شجاعت و تمسک به اهل‌بیت از سردار حاج قاسم سلیمانی یک الگو و فرماندهی متمایز ساخت.

امام‌جمعه تفت آیت‌الله مصباح را عمار زمانه دانست و بیان داشت: آیت‌الله مصباح پرچم‌دار حق و حقیقت بود و تلاش عده‌ای در راستای خاموش کردن این چراغ علم و دانش بی‌نتیجه بود و وی در دوران فعالیت خود کارنامه درخشانی از جای گذاشت.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این جلسه گفت: در دی‌ماه با حوادث و اتفاقات مهمی روبرو هستیم و باید با همکاری بین دستگاهی و استفاده از پتانسیل مردم مراسم‌های باشکوهی در این ایام برگزار شود.

نوکار بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم‌ها تأکید و افزود: در برنامه‌ریزی برگزاری برنامه‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گیرد تا با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا وضعیت مطلوب شهرستان پایدار باشد و درروند برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی خللی وارد نشود.

"حجت‌الاسلام محسن پاک‌طینت" رئیس اداره تبلیغات اسلامی و "سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای برگزاری مراسم‌های مختلف در ایام پرداختند.