سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خواستار شد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان تفت اظهار داشت: دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ارزش‌های دفاع مقدس را تحریف و وارونه جلوه دهند و این هفته فرصت بسیار مناسبی است تا حماسه‌ها و دستاوردهای باشکوه دوران هشت‌ساله دفاع مقدس برای نسل جوان کشور تشریح و تبیین شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرائی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان نهایت تلاش و همکاری خود با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به‌کارگیرند تا برنامه‌های این هفته باشکوه هرچه‌تمام‌تر در سطح شهرستان اجرا شود.

نوکار در پایان خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس و اجرای مناسب برنامه‌های پیشنهادی مورد انتظار مدیریت شهرستان است.

"علیرضا زارع" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزی است که دشمنان نظام یک جنگ تمام‌عیار را علیه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند اما با رهبری امام خمینی (ره) و حضور باشکوه رزمندگان اسلام برگ زرینی دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی ایران نقش‌بست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت از برگزاری حدود 200 برنامه مختلف در این هفته در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم در برگزاری برنامه‌های این هفته دستگاه‌های شهرستان نهایت همکاری با ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تفت برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته را داشته باشند.

در ادامه این جلسه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشریح و هر یک مدیران به بیان برنامه‌های دستگاه‌های تحت مدیریت خود در هفته دفاع مقدس پرداختند.