فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی به‌منظور تسهیل و تسریع در  اجرای پروژه بزرگ آب‌رسانی روستایی شهرستان تفت که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی آب و فاضلاب روستایی، شرکت گاز، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منابع طبیعی و پیمانکار پروژه برگزار شد، گفت: این پروژه بزرگ‌ترین پروژه آب‌رسانی روستایی کشور است که هفته آینده هم‌زمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت همراه به استان یزد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آیین عملیات اجرایی این پروژه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با دستور رئیس‌جمهور محترم و با حضور وزیر محترم نیرو در یکی از روستاهای شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت هدف از برگزاری این جلسه را اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسهیل و تسریع در روند عنوان نمود و اظهار داشت: سعی خواهد شد با برگزاری جلسات هماهنگی به‌صورت منظم و با حضور مسئولین دستگاه ذی‌ربط موانع و مشکلات پیش روی اجرای این پروژه رفع شود تا این پروژه‌ی بزرگ در زمان پیش‌بینی‌شده اجرا و به بهره‌برداری برسد.

"سید جلیل موسوی" معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد در این جلسه به تشریح نحوه و مسیر اجرای پروژه آب‌رسانی به روستاهای شهرستان تفت پرداخت و تصریح نمود: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر سیصد و پنجاه‌وپنج میلیارد تومان آغاز و با اجرای آن دویست و شصت‌وشش روستا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

در ادامه این جلسه مسیر و نحوه اجرای طرح موردبررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم به‌منظور رفع موانع با دستگاه‌های ذی‌ربط حاضر در این جلسه صورت گرفت و تصمیماتی به‌منظورتسریع در روند اجرایی این پروژه اتخاذ و مصوب شد.