فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جمع روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان گفت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم با حضور پرشور مردم در این انتخابات برگ زرین دیگری در نظام جمهوری اسلامی رقم‌زده شود.

فرماندار شهرستان تفت افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب بر پایه رأی مردم استوارشده است و برگزاری سی‌وهشت انتخابات در چهل‌ویک سال گذشته نشانه بزرگی برای اثبات این موضوع است.

فرماندار ادامه داد: دشمنان تمام سعی و تلاش خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در این رویداد به کار بسته‌اند.

نوکار خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضات چند سال اخیر که با طراحی دشمن اتفاق افتاد، طمع دشمنان به این سرزمین بیش‌ازپیش افزایش‌یافته و تحریم‌های اقتصادی ناشی از همان برنامه است و با کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات، دشمنان این نظام به اهداف از پیش تعیین‌شده خود خواهند رسید.

وی بیان داشت: همه ارکان نظام بر وجود مشکلات اقتصادی بر کشور واقف بوده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و امیدواریم با حضور مردم درصحنه انتخابات، آثار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشور کمرنگ شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات تصریح نمود: نمونه‌های مشارکت حداکثری مردم در رویدادهای اخیر ازجمله راهپیمایی بیست و دوم بهمن و مراسم‌های بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان در گوشه و کنار این سرزمین باعث ناامیدی دشمنان شده است و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، نقشه‌ها و برنامه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان در افزایش فشارهای مختلف به مردم و دولت را نقش بر آب خواهد کرد.

فرماندار تفت بیان داشت: در شرایطی که دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی است مردم شهرستان تفت با حضور باشکوه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد و برگ زرین دیگری به صفحات پرافتخار جمهوری اسلامی ایران افزوده خواهد شد.

نوکار خواستار حضور ورزشکاران در این رویداد سیاسی مهم شد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا برگزاری انتخابات، ورزشکاران با مرام پهلوانی خود از سایر اقشار جامعه برای حضور در این آزمون سیاسی دعوت نموده و خود نیز با خانواده در تعیین سرنوشت خود مشارکت نمایند.