به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه ، "احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن 14 تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها ، از تلاش دهیاران بخش گاریزات قدردانی نمود. متن این پیام به شرح ذیل است

  با شكل‌گيري نهاد دهياري‌ها در روستاها براي اولين بار در تاريخ نظام برنامه‌ريزي كشور، متولي مشخصي براي مديريت و توسعه روستاها تعيين گرديد. دهيار از يك سو به واسطه ارتباط تنگاتنگ با شوراي اسلامي روستا، نهادي مردمي بوده و از سوي ديگر با آخرين سطح حاكميت دولت در ارتباط است.دهياري به عنوان نهاد عمومي غير دولتي و متولي اداره امور روستا و دهياران به عنوان مديران روستا، وظايف مهمي در راستاي تحقق توسعه پايدار و نقش مهمي در مديريت روستايي و فرايند توسعه روستا برعهده دارند.از این رو، نامگذاری چهاردهم تیرماه بعنوان «روز شهرداری ها و دهیاری ها» توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی ، اقدامی ارزشمند و فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالیت های خالصانه خادمین بخش روستایی به شمار می آید.

اینجانب ضمن تبریک این روز، از تلاش ها و زحمات تمام دهیاران محترم بخش تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت می نمایم.