به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

فجر شکوهمند انقلاب، یادآور روزهای حماسه‌آفرینی مردم مسلمان و آزادی‌خواه ایران اسلامی است که چراغ تعالی سرزمین را روشن کرد. شهیدان والامقام انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با خط سرخ خون خود مسیر پیروزی انقلاب را ترسیم نمودند و امروز مردم سرافراز ایران به پشتوانۀ انقلاب شکوهمند خود بر قلۀ سربلندی و افتخار ایستاده‌اند.

اینک که به لطف خداوند متعال و در سایه الطاف حضرت ولیعصر (عج) در چهل و دومین بهار سبز و روشن انقلاب شکوهمند اسلامی قرارگرفته‌ایم، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باهدف تبیین اهداف انقلاب و انتقال آن به نسل جوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت گسترده‌تر در فضای مجازی برگزار می‌شود تا ضمن حفظ شعائر انقلاب و حفظ سلامتی مردم زمینه شکست همه‌جانبه دشمنان در ابعاد مختلف فراهم شود.

در طلیعه چهل و دومین سال عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارکه فجر را به همه فجرآفرینان خاصه مردم مؤمن و انقلابی شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت