به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، متن پیام تبریک "علیرضا نوکار" به شرح زیر است:

ماه مبارک رمضان بهترین ماه سال، ماه نزول قرآن و فرصتی است فرا روی بندگان خدا تا توفیق پیدا کنند با روزه گرفتن، عبادت و بندگی خالصانه به درگاه خالق بی‌همتا، تقویت و رشد بُعد معنوی، فضائل اخلاقی، تقوا و پرهیزگاری به شناخت و معرفت دست یابند و با شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی به آرامش روحی و روانی برسند.

ماه رمضان امسال که به‌اجبار و برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در منازل خواهیم بود و از حضور در مجامع و جلسات معنوی این ماه بزرگ محروم هستیم، فرصتی برای دعا، نیایش و شب‌زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را در کنار خانواده پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. چراکه تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی وزندگی عالی انسانی را فراهم می‌سازد.

چه زیباست در روزهایی که همه ما یکدل و یک‌صدا با دردی مشترک مقابله می‌کنیم، در این ایام الهی و سرشار از معنویت، فراخوان رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفته و برای گسترش مواسات و همدلی هریک سهم خویش را در کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا ایفا و در سایه رحمت بی‌انتهای خداوندی، طلب گشایش و حال احسن نماییم.

این‌جانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه رحمت و برکت از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی و تندرستی نموده و امیدوارم در ماه ضیافت و رحمت واسعة الهی و با گشوده شدن ابواب رحمت شاهد صحت و سلامت بیش‌ازپیش ملت بزرگ ایران و علی‌الخصوص مردم شریف شهرستان تفت با اتکا به توکل و توسل و توجه بیشتر در رعایت توصیه‌های بهداشتی در ارتباطات فردی و اجتماعی باشیم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت