پیام تبریک فرماندار شهرستان تفت به مناسبت میلاد حضرت زینب ( س) و روز پرستار

فرماندار شهرستان تفت با صدور پیامی فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و "روز پرستار" را به مدافعان سلامت کشور و شهرستان تفت تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

انتخاب سالروز میلاد حضرت زینب (س) به‌عنوان روز پرستار، بیانگر عظمت و جایگاه انسان‌هایی است که از آسایش خود برای حفظ رفاه و سلامت مردم گذشته‌اند تا سلامتی را به آن‌ها برگردانند یا موجبات رفاه ایشان را فراهم آورند.

در شرایط شیوع ویروس کرونا، پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا با الگو گرفتن از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)، نمونه‌ای از صبر و فداکاری را در مسیر تأمین سلامت مردم به نمایش گذاشته‌ و با تقدیم شهدای سلامت در این راه به‌عنوان عنصر اصلی بهداشت و درمان محسوب شده و بی‌شک این جهاد و ازخودگذشتگی مدافعان سلامت، همچون مدال زرینی بر دفتر پرافتخار جامعه پرستاری در تاریخ این مرزوبوم خواهد ماند.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت؛ خجسته میلاد باسعادت پرستار عاطفه‌ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم خادمان صبور سلامت در سايه لطف و عنايات حضرت حق و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در انجام رسالت بزرگ خويش موفق بوده و چون هميشه خشنود به لبخند و سپاس بيماران و خانواده‌های آنان باشند.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت