به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمد محامدی" در این پیام آورده است:

امسال اختتامیه جشنواره انار شهرستان تفت با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) هم‌زمان شد. جشنواره‌ای که با برگزاری جلسات متعدد به‌منظور هماهنگی و باهدف توسعه بخش گردشگری و اقتصادی، برای اولین بار به این صورت در دو بخش شهری و روستایی در باغ صدری (نمیر) تفت و روستای هدف گردشگری مبارکه برگزار شد. با تبریک فرارسیدن این جشن خجسته، از زحمات همه عزیزانی که در برپایی این جشنواره نقش مؤثری داشته‌اند ازجمله مدیران کل محترم میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی، صداوسیما مرکز یزد، معاونین فرمانداری، شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر، ارگان‌های دولتی و غیردولتی، انجمن‌های مردم‌نهاد، فعالان گردشگری، غرفه داران محترم، اهالی محترم رسانه شهرستان و استان، کانال های خبری فعال شهرستان و تشکر ویژه از مدیریت دو مجموعه باغ صدری و بوم گردی ناردونه و جوانان فعال برگزارکننده مراسم افتتاحیه و اختتامیه، کمال تقدیر و تشکر رادارم.

از تشریف‌فرمایی معاونان محترم استاندار، مدیران کل دفاتر استانداری، مدیران استانی و شهرستانی، بخشداران استان و مردم عزیز شهرستان تفت و گردشگران محترم که با حضور خود به این جشنواره رونق بخشیدند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است با بررسی دقیق و کارشناسی نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف این جشنواره اقدام و در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی جامع، این رویداد مهم را در شهرستان تفت باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار نماییم.