به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:
جشنواره کتاب‌خوانی رضوی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا (ع) از طریق مطالعه سیره ایشان دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد.
جای بسی خرسندی است که جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود در این راستا، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است، چراکه بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل‌اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد. بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا (ع) سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در نقاط شهری و روستایی شهرستان شاهد مشارکت پایین مردم شریف شهرستان تفت برخلاف دوره‌های پیشین در این جشنواره فرهنگی هستیم امید است در فرصت باقیمانده و در ماه ضیافت الهی، مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان تفت در این جشنواره بزرگ کتاب‌خوانی رضوی شرکت کنند و با همکاری و همیاری تمامی ادارات و عموم مردم شریف و فرهیخته شهرستان، دهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی باشکوه‌تر از همیشه و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار و به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.
علیرضا نوکار
فرماندار شهرستان تفت