به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، در پیام "علیرضا نوکار" به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:
روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) توسط امام خمینی(ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده و مظلوم فلسطین دانست که با ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) همچون حلقه وصلی برای هم‌صدایی مسلمانان درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد.
هر چه می‌گذرد جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی برای جامعه جهانی روشن‌تر و اهمیت روز جهانی قدس که حاصل درایت و نگاه خردمندانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است برای مسلمانان جهان آشکارتر می‌شود.
امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان نرسد.
این‌جانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان تفت پای صحبت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌نشینیم تا باری دیگر حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به گوش جهانیان برسانیم.

 

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت