به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدای والامقام سروهای آزادی و کرامتی هستند که در پهنه تاریخ برای همیشه نام مبارکشان زنده خواهد ماند و عطر یاد عزیزشان همواره در سراسر ایران عزیز اسلامی پراکنده است. شهید، مظهر ایستادگی و رادمردی و نماد بی‌بدیل ایثار و فداکاری است که با پیروی از راه نورانی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) تابلو زیبایی از دلدادگی به پروردگار خویش را به ثبت رسانیده است.

یقیناً ایران اسلامی، اقتدار جهانی و امنیت ملی خود را مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است همه ما وظیفه‌داریم این میراث گران‌قدر فرهنگی و انقلابی را حفظ کرده و به نسل‌های آینده منتقل کنیم و افتخار کنیم به وجود چنین آزاد دلانی که هدایتگر جوامع بشری‌اند و بزرگداشت مقام رفیعشان باعث سرافرازی کشور و پایداری انقلاب اسلامی است.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعاً به فرموده امام راحل (ره) خانواده شهدا چشم‌وچراغ این ملت‌اند، خانواده‌هایی که باوجود تمام سختی‌ها، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.

این‌جانب به مناسبت  روز بزرگداشت شهدا و در آستانه ی برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به‌ویژه 400 شهید سرافراز شهرستان تفت، با آرمان‌های والای شهیدان گران‌قدر در راستای حفظ استقلال و عزت کشور و نظام اسلامی تجدید پیمان کرده و سرافرازی و توفیق بیش‌ازپیش در تأسی از این الگوهای بی‌بدیل را هم برای خود و همه مدیران در خدمت‌گزاری به هم‌وطنان عزیز به‌خصوص خانواده معظم شهدا را از پیشگاه پروردگار متعال آرزومندم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت