به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:

تبلیغ آیینه‌ای است که انوار تابان معرفت حق در آن می‌درخشد و بیان و لسان مبلغ محل تجلی چنین شناخت و معرفت ارزشمندی است. مبلغی که ذهن و زبانش از اندیشه گاه عالم قدسی توشه گرفته باشد حتی با عمل خود بی‌آنکه نیاز به سخن گفتن باشد نقطه اتصال خلق به صفات خداوندی می‌گردد و دیگران را که بر لذت این شراب طهور وقوف ندارند به‌تصریح و یا با زبان رمز و اشاره به بهره‌گیری از آن دریای بی‌پایان رهنمون می‌شود.

سازمان تبلیغات اسلامی در حالی وارد سی و نهمین سالروز تأسیس خود می‌شود که با گام‌های بلندی که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و توسعه فرهنگ دینی جامعه برداشته‌ است، سرمایه‌ای عظیم و گران‌سنگ در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و نکوداشت سالگرد تأسیس این نهاد مقدس، در حقیقت تعظیم مبلغان عزیز و مجاهدان عرصه تبلیغ دین و تکریمِ فضیلت‌هایی است که در سایه اسلام به ملت بزرگوار ایران، عزت و سعادت بخشیده است.

فرارسیدن اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی که به‌روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نیز نام‌گذاری شده است را به‌ پاسداران و سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ تلاشگران و مجاهدان صدیق این عرصه در این شهرستان تبریک گفته و امیدوارم این سالروز خجسته، ‌نویدبخش افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه باشد.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت