به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در این پیام آورده است:
در تاریخ انقلاب اسلامی، ماه خرداد شاهد رویدادهای بزرگ و فراموش‌نشدنی است و چهاردهم خرداد غم‌بارترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی است که یادآور هجرانی جان‌سوز و ماتمی بی‌پایان برای امت سرافراز ایران اسلامی است.
 حضرت امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم‌ترین حماسه مردمی و شگفت‌انگیزترین پدیده قرن اخیر را با خلق یک حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمود که منافع استکبار جهانی را به چالش کشید و نویدبخش تحقق نظم نوین جهانی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) شد.
 قیام پانزدهم خرداد نیز به‌عنوان نقطه آغازین قیام ملت شریف ایران علیه حکومت مستبد طاغوت، قیام حق‌طلبانی بود که فریاد آزادی و آزادی‌خواهی سر داده بودند و حکومت استبدادی پهلوی را آن‌چنان منفعل کردند که این قیام، سرلوحه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.
این‌جانب با بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گران‌قدر قیام خونین، امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گران‌قدر و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و حول محور وحدت و همدلی، بیش‌ازپیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی و توسعه شهرستان تفت تلاش کنیم.
علیرضا نوکار
فرماندار شهرستان تفت