به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در متن پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به‌عنوان تابلوی افتخاری ثبت‌شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به‌عنوان نقطه عطفی به شمار می‌آید که با مدد الهی و باصلابت و فداکاری غیور مردان این مرزوبوم، به منصه ظهور رسید و عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس سال ۶۱ نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و از قدرتی حکایت می‌کرد که همت و ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد و برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را تا امروز به حیرت واداشته است.

این‌جانب سوم خردادماه و سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهيم و مقتدر ايران اسلامي و به‌ویژه مردم هميشه درصحنه و باصلابت شهرستان تفت تبريك و تهنيت عرض نموده و براي همگان توفيق روزافزون، عزت و سربلندي از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت