پیام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع)

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت، با صدور پیامی سالروز ولادت باسعادت پیامبر خاتم، حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در پیام "علیرضا نوکار" آمده است:

۱۷ ربیع الاول نوید میلاد فخر جهانیان، اشرف مخلوقات عالم، رحمتی برای عالمیان و تکمیل کننده مکارم اخلاقی است و در چنین روزی دوباره عطر عدالت، توحید، برابری و برادری با بوی احمد در جهان می‌پیچد و جهان سراسر شور و عشق می‌شود.

گفتار، کردار و سیره نبی مکرم اسلام در طول تاریخ همچون چراغی راهی فروزان بر سر راه مسلمین و عموم مردم عالم بوده است که در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی زندگی انسانی و حکومت‌‌های سیاسی راهگشا ابنا بشر بوده است.

این روز سالروز میلاد پایه‌گذار نظام اندیشه اسلام ناب محمدی و تشیع حضرت امام جعفر صادق(ع) است که با تدبیر و هوشمندی با ارائه علوم و عرفان ناب اسلامی و تربیت شاگردان سعی در آگاه‌سازی جامعه و مقابله با حاکمان جور زمانه داشتند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم (ص) و سلاله پاکش ، پرچمدار ولایت علوی صادق آل محمد(ع) و تبریک هفته وحدت به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و متدین شهرستان تفت ، امیدوارم در سایه الطاف الهی و با توسل به ائمه اطهار و الگوگیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری این بزرگواران بتوانیم در جهت تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی گام برداریم .

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت