به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،در پیام "علیرضا نوکار" به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است:

پایان شهریورماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره‌ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

بی‌تردید هفته دفاع مقدس، یادآور برجسته‌ترین افتخارات و جان‌فشانی‌های دلاورانه ایرانیان سرافراز در صیانت از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی است، حماسه مقاومت ملتی که رزمندگانش با مجاهدت کم‌نظیر درراه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی قله‌های بلند ایثار و شرف را درنوردیده و مفتخر به انجام‌وظیفه شرعی و حفاظت از کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

فرارسیدن چهلمین سالروز دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی به‌خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان و نیروهای مسلح شهرستان تفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

علیرضا نوکار

فرماندار شهرستان تفت