در بازدید فرماندار شهرستان تفت صورت گرفت؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت با همراهی "ناصر دهقانی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "علی احمدیان" بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در روستای خشک آباد به بررسی و اتخاذ تدابیر لازم برای مرمت خسارت وارده سیلاب به این روستا پرداختند.

در این بازدید که مشاور طرح مطالعاتی کنترل سیلاب و اصلاح آبراهه های منطقه خشک آباد نیز حضور داشت تصمیمات لازم برای اصلاح آبراهه های منتهی به این روستا و ایجاد پل و باکس در جاده های منتهی به این روستا برای انتقال سیلاب و روان آب به مسیر اصلی خود اتخاذ شد.

در ادامه "عباسعلی فرح بخش" رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای اجرای پروژه مرمت ، آسفالت و سنگ جدول معابر روستا در آینده نزدیک قول مساعد داد.

بازدید از قنات روستای خشک آباد دیگر اقدام فرماندار و هیئت همراه در این برنامه بود که مقرر شد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، شرکت آب منطقه ای و اداره جهاد کشاورزی شهرستان اقدامات لازم را برای آماده سازی و اجرای طرح ایمن سازی قنات این روستا در دستور کار قرار گیرد.