به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در دیدار "علیرضا نوکار" فرماندار این شهرستان با "عباسعلی بهدانی فر" فرمانده انتظامی استان که با همراهی "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه شهر تفت صورت گرفت، مسائل و مشکلات مختلف حوزه انتظامی شهرستان پیگیری شد.

"علیرضا نوکار" در حاشیه این دیدار پیرامون مسائل مطرح‌شده در این نشست خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بحث امنیت است و با توجه به این موضوع برای حفظ و تأمین امنیت شهروندان و جلوگیری از سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، افزایش کادر و تجهیزات موردنیاز برای نیروی انتظامی شهرستان تفت درخواست شد.

نوکار فعال‌سازی و راه‌اندازی پاسگاه در روستاهای مهم و بزرگ شهرستان را یکی دیگر از درخواست‌های مطرح‌شده در این نشست بیان نمود و افزود: با توجه به تعدد روستاها و پراکندگی جمعیتی شهرستان نیاز است در تعدادی از روستاهای شهرستان پاسگاه انتظامی فعال شود تا سرعت عمل نیروی انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت افزایش یابد.

فرماندار تفت هم‌چنین درخواست برای تشدید نظارت‌ها توسط نیروی انتظامی برای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان را موضوع دیگری دانست که در این نشست موردبررسی قرار گرفت.