در راستای راه‌اندازی مجتمع نان در تفت؛

کلنگ احداث مجتمع تجاری غدیر تفت به زمین زده شد

در مراسمی با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ احداث مجتمع تجاری غدیر تفت در راستای راه‌اندازی مجتمع نان در شهر تفت به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" در آیین کلنگ زنی مجتمع تجاری غدیر تفت گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای آرد و نان شهرستان به‌منظور راه‌اندازی یک مجتمع نان برای دسترسی سریع مردم شهر تفت به نان در اکثر ساعات شبانه‌روز ساخت مجتمع غدیر تفت آغازشده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته مکانی در جنب پارک شهر تفت به این منظور انتخاب و با برگزاری جلسات کارشناسی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

"حجت‌الاسلام حسین زارع زاده" مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم از شروع اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان تفت خبر داد و افزود: اجرای هفت پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان تفت پیش‌بینی‌شده که امیدواریم با حمایت مسئولان شهرستانی آغاز روند اجرایی آن را در آینده‌ی نزدیک شاهد باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: احداث مجتمع تجاری غدیر تفت یکی از پروژه‌های تعریف‌شده برای شهرستان تفت است که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت روند عملیات عمرانی آن آغازشده و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک به بهره‌برداری برسد و این مجموعه از موقوفات غدیریه شهرستان تفت است.

حجت‌الاسلام زارع زاده در این مراسم از رتبه برتر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در بین ادارات شهرستانی در شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان یزد خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی خوبی در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در راستای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و سامان‌دهی موقوفات در شهرستان تفت صورت گرفته و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.

"وحید شاهدی" شهردار تفت نیز در این مراسم از همکاری با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در راستای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر تفت ازجمله مجتمع تجاری غدیر خبر داد.

لازم به ذکر است ساخت مجتمع تجاری غدیر تفت در عرصه اعیانی 1683 مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 230 میلیارد ریال توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آغازشده و مجتمع نان نیز در آن قرار خواهد داشت.