بازدید فرماندار شهرستان تفت از خسارت سیل در بخش گاریزات

فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار گاریزات از خسارات روان آب و سیلاب در این بخش بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش خسارات در بارش‌های آینده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "احسان سعادتمند"بخشدار گاریزات از خسارات روان آب و سیلاب در این بخش بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش خسارات در بارش‌های آینده قرار گرفت.

علیرضا نوکار در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت ادوات راه‌سازی از مرکز استان و شهرداری نیر در اختیار مدیریت بحران بخشداری گاریزات قرار گرفت و با ایجاد سیل بندهای موقت از وارد شدن خسارات به مردم جلوگیری شد و گزارش خسارات مختصر نیز به دستگاه‌های استانی ارسال‌شده است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی اجرای پروژه آبخیزداری برای مهار سیلاب و روان آب در بخش گاریزات تهیه‌شده و اعتبار این پروژه نیز تأمین‌شده است اما در انتخاب پیمانکار مشکلاتی رخ‌داده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری؛ اجرای این پروژه مهم در آینده‌ی نزدیک در این بخش اجرایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت در ادامه این بازدید با اهدای لوح از تلاش‌های بخشدار گاریزات، شهردار بخ و رانندگان ادوات راه‌سازی که با تلاش شبانه‌روزی از وارد شدن خسارت به مردم جلوگیری نمودند؛ تقدیر نمود.